Az álmom..*.*..

Szóvval ahogy tegnap mondtam ma le írom , hogy miről is álmodtam.. x).. Bár lehet számotokra kicsit uncsi lesz mert nem ismeritek a hátteret de hát ha nem.. :P..
Az álmom ott kezdődöt  , hogy meg szöktem itthonról , hogy elmennyek egy jó barát hoz ízé.. Fanni hozz   na és volt ott valamijen bucsú is nem tudom kétlem hogy feléjük tartanak ilyeneket de az álmomba nagyon is ott volt..xd.. Előszőr csak sétálgatok az utcán majd megláttom Fannit vagyis először több barát nőjét követem aztán láttom meg őt majd ez az egész álom miután felkelltem és kb ugyan ez folytatódot kisebb nagyobb külömbségekkel mint pl hogy helyszín változások több kevesebb ember de a szitú úgyan az le írhatnám , hgy mitörtént végig deh qrva hosszú lenne..xd..


   Lényeg a lényeg leírhatatlanul jól éreztem magam még ha nem is történtek olyan nagyon nagy dolgok az álmomba amikor fel ébredtem nagyon nagyon nagyon jól éreztem magam.. x)))..

Páss..x)..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése