Remény..*.*..

Remény sokkan reménykednek ebbe abba jó dogában egy lány szerelmébe abba hogy jól alakúlnak majd a dolgok vannak olyanok is visszont akik nem szeretnek reménykedni szerintünk nem reménykedni kell hanem tenni valamit részint egyett értük velük de azért a remény is kell ahoz hogy tegyél valamit az álmod beteljesülésére célod elérésé ért.. :)..  Nem tudom ki hogy van vele de szerintem az mindenkit boldogá tesz amikor arra gondol elérte a célját megvalósítota azt amit eltervezett.. :P.. Visszont az ember mindig többet és többet akar ez egy nagyon rossz szokása amin sajnos nem lehet változtatni ezért is vannak kudarcaink.. De vannak olyan kívételek idő szakok amikor úgy érzi hogy nem kell már semmi mert tökésletes minden.. Sajnos ezek az idő szakok nem szoktak túl hosszú életüek lenni..:S.. De nagy szükség van rájuk.. :).. Vissza térve a remény hez sokan vannak szerintem úgy hogy néha aztérzik nincs tovább ez a vége meg halt a remény ez nagyon rossz érzés szerintem az egyik legrosszabb részint mert feladta más részt mert nem érte el az álmát..
De szerencsére a "remény hal meg mindig utoljára" amig ezen a Földön jársz addig a remény is benned fog élni még akkor is ha teljesen elbizonytalanodtál és nem hiszed azt  hogy valaha is elérheted az álmod.. :)..

Hmm.. ez a bejegyzés se hagyományos.. Hisz nem szoktam így beszélni abszolút nem de azért még mindig én vagyok.. x).. És tudom ez a téma lehet egyesek számára unalmas nagyon is én is így gondolom..xd.. De tudom hogy erre is szükség van..:P..

 Páss..x)..
  

1 megjegyzés: