Miért ez a blog?O.o..

Hát.. mindigis ki akartam próbálni csak eddig nem nagyon tudtam rá össz pontositani meg hát egyszer amugy is mindent kikkel próbálni..x)..
Egyébként az is az eszembe juttot , hogy így esettleg több embert is meg ismerhetek bár ez kinek nem..:p. Előre még nem tudom , hogy mennyi látogatója lesz a blogomnak de reemélem  nem fog becsődölni ez a blogolás.. :D.. Más részt az emo stilus jegyeit meg találhatók rajtam és elég sokan emo-nak tartanak én igazán nem tudom eldönteni bár volt olyan időszak amikor én is tisztába voltam ezzel azóta már annyi mindent tudtam meg az "emo"-ról , hogy fuuuu..xd.. Am annyira rájöttem vagyis felvillágositotam , hogy a személyiségem és a stilusom szerint PunkEmo vagyok..:p..
Öhm.. én erre csak bólogatni tudtam először de aztán utána nézztem és igaza lett ekkor gondoltam "Aztah!!O_o.. Igazah van..x).." szóvval így jöttem rá arra , hogy PunkEmo vok.. :d..
Kicsit eltértem a tárgytól de azért remélem nem fölöslegesen meséltem el ezt..

Páss..x)..

   

1 megjegyzés: