Láttam egy csajt a buszon.....:D..

Na ezt most ne úgy fogjátok fel , hogy én láttam egyet nem mint ha nem láttam volna sőt nem is egyett..xd.. De most nem ez a lényeg.. :P.. Hanem már gondolom mindenkivvel meg esett az a dolog hogy láttot 1 nagyon szexy , aranyos , szép és még sorolhatnám lányt/fiút a buszon , villamoson , metrón akár min..xd.. De csak nem merte leszólitani majd utána még napokig ugyan abba az idő pontba megfordult ott hát ha a lány/fiú is arra jár megint na de ez általába nem jön össze.. Mondhatnám sajna de hát ti de azért én is voltam már olyan hülye , hogy nem birtam meg tenni  azt amit később már bántam hogy nem tetem.. :S.. Hát.. Ezt utána mindig megbántam  de na nem biztam magamba amugy meg azóta rá jöttem hogy igenis le kell szólitani mert lehet hogy utána meg eltelik 2-3 hét mire újra láttod..




Szóvval ne ízélj azon  , hogy jaj tuti vissza utasit csak menny oda és próba szerencse.. :D.. Én még egyszer se birtam meg tenni de ez az én bajom már megfogom tenni az első adandó alkalom kor szóvval retegjetek..xd.. Amugy még ha be is égek  kit érdekel legalább meg próbáltam és nem rágom magam utána több napig hogy miért nem?? :).. Meg szerintem tök ízgalmas ha oda menek hozzád a villamoson és megszólitanak.. x).. Nem tudom ti hogy vagytok vele de tudjátok mit írjátok le kommiba vagy vegyetek fel msn-re haggy tudjam már mások mit gondolnak erről.. :D.. Előre is kösze mindenkinek aki meg teszi.. :P.. Asszem ennyi "legyetek jók ha tudtok"xxD..

Páss..x)..
         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése