Én így láttom..OO..

Igen én pont így tekintek az életemre akár csak egy filmre ahol mindigis én játcotam  játcom és játcani is fogom a főszerepet amig le nem megy a roló bár remélem  ,hogy az még elégé messze van.. :)..   Na de kérdezhetnétek mért pont film ként tekkintek az életemre ez egyszerű legalábbis nekem az..xd.. Nagyon sokat gondolhatam hogy mi ként tekinthetnék az életre nézzekre úgy mint egy esély a bizonyitásra vagy akkár egy álomra hisz vannak rossz és jó álmok.. Az álom dolog egy ideig meg maradt bennem visszont rá jöttem hogy egyszer fel is kell kellni ha már álmodunk szóvval ez nem volt nekem alkalmas az élet ábrázolására ezért végül arra jutotam hogy az élet akár egy film hiszen mint egy filmen sok ezer kép kocka amik egyik pillanatban fehőtlen boldogságot másikba hatalmas szomorúságot mutatnak akkár csak a jó és rossz emlékek..




Vagy a pillanatok amikben nem érdekkel semmi csak az ami most van és hogy boldog vagy a jelenlegi helyzetbe , de vannak olyan pillanatok is amikor elönt a szomorúság és alig alig tud vigasztalni ez az.. De beszéljünk akármejikről is ezekben a pillanatokban az idő elképeztően lassan és egyaránt gyorsan is tud haladni biztos vagyok benne hogy már sokatoknak voltak olyan pillanatai amik ha csak 1-2 perc volt de nektek megfeleltek 1-2 órá-nak is.. Esettleg olyan pillanatok amik gyorsan elillantak miközbe akkár 1-2 órán keresztül is eltartotak nem is tudom mért pont pillanatoknak nevezzem őket de talán azért mert örökre meg maradnak bennünk és egy nap talán az unokáinknak fogjuk mesélni őket..:).. Hmm.. ki tudja??O.o.. Én biztos hogy nem.. xd..
Szóvval én így tekéntek az életre aminek a vége szerintem senkinek se "Happy End.." visszont amig tart nagyon is lehet sok sok "Happy Day" benneh..:P.. Ennyi lenne azért írjatok kommit is ha nem sietek sehova.. :)..

Páss..x)..
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése