A múlt..(?)..

Hmm.. A múlt sok embert foglalkoztatnak a múlt beli dolgok de engem különösebben saját múltam sokszor gondolom úgy , hogy a múlt el múlt fölösleges rajta gondolkodni vagy rágódni pedig a múltból nagyon sokat tanulhatunk én például eddigi élettem során rengeteget tanultam saját múltamból az ahogyan több éven keresztül egy szürke gyerek voltam különösebben nem érdekeltem senkit kevés barátom volt mindigis úgy gondolkodtam abba az idő szakba soha sem viszem majd semmire de akkor is bennem motoszkált valami ami nagyon ki akart törni csak a gátlásaim vissza fogták képtelen voltam megtenni bizonyos dolgokat amiket úgyan akkor nagyon elmondhatatlanul szeretem volna meg tenni de nem ment.. :S..




Rengeteg időbe telet amig sikerült magamat meg győzni arról , hogy "bármit" el érhetek csak akarni kell az számomra a legfurább míg évekig meg bújtam a háttérbe és arról álmodoztam hogy ez egy napon igenis meg fog változni nem akartam elhinni azt hogy egész életembe háttér szerepet kell játszanom csak mert külömbözök másoktól.. Még ma is nap mint nap nevetnek ki és szólnak be de már nem érdekel meg változtam de a múltamat nem felejtem sose mivvel az is része volt annak amit én életnek nevezek tudom néha jobb elfelejteni dolgokat de én erre képtelen vagyok lehet 10 év múlva sok mindenre nem fogok már emlékezni mert az idő elmosa az emlékeket jót rosszat egyaránt és mint kettőből csak a legjelentősebbek maradnak meg azért remélem sok mindenre fogok emlékezni a későbbiek folyamán mert nem szeretnék felejteni soha.. :)..

Szerintem mindenkinek feltünt akik eddig olvasták a blogom , hogy ez a bejegyzés teljesen más hangvételű.. De ez is én vagyok csak egy másik részem amit eddig csak hozzám közel álló személyeknek fedtem fel.. Tehát most vehetnénk ezt úgy is hogy lebuktam mások előtt.. xd.. De itt a vége a bejegyzésnek szóvval..

Páss..x)..
            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése